راهنمای خرید کفش

 تفاوت بین ویزیتور، بازاریاب و عمده فروش

تفاوت بین ویزیتور، بازاریاب و عمده فروش

تفاوت بین ویزیتور، بازاریاب و عمده فروش از لحاظ نحوه فعالیت روش ارتباط با مشتریان و نحوه انجام معاملات است.

  • ویزیتورها عموماً به صورت مستقیم با مشتریان در ارتباط هستند و نمونه‌های محصولات را نشان می‌دهند و سفارشات را دریافت می‌کنند. آنها معمولاً به دست کار می‌کنند و محصولات را به صورت مستقیم به مشتریان تحویل می‌دهند.
  • بازاریاب‌ها به صورت غیرمستقیم با مشتریان در ارتباط هستند و از طریق تبلیغات و روش‌های دیگر، مشتریان را جذب می‌کنند و سپس سفارشات را به شرکت یا فروشگاه ارسال می‌کنند. آنها معمولاً به صورت دوره‌ای و از راه دور با مشتریان ارتباط برقرار می‌کنند.
  • عمده فروش‌ها نیز به صورت مستقیم با مشتریان در ارتباط هستند و معمولاً به صورت عمده محصولات را به شرکت‌ها یا فروشگاه‌ها عرضه می‌کنند. آنها ممکن است به صورت آنلاین یا از طریق نمایندگی‌ها با مشتریان ارتباط برقرار کنند و سپس محصولات را به آنها تحویل دهند.

بنابراین، این سه نوع فعالیت در حوزه بازاریابی و فروش، هر کدام ویژگی‌ها و روش‌های خاص خود را دارند. که بسته به نوع کسب و کار و محصولات مورد نظر، استفاده می‌شوند.

چرا مارو انتخاب کنید؟

فروشندگان عمده به دلیل داشتن موجودی، می‌توانند بهترین محصولات را ارائه دهند و از لحاظ کیفیت و قیمت رقابتی برتری داشته باشند. اما باید با دقت بررسی شوند تا اعتماد مشتریان به آنها افزایش یابد.

برای اطمینان از کیفیت محصول، مشتریان باید به تجربه و نظرات دیگران وابسته نباشند. بنابراین، ارائه مدارک و گواهی‌نامه‌های لازم برای اثبات اصالت و کیفیت محصولات می‌تواند از دلایل اعتماد مشتریان به ما باشد.

وجود ویزیتورهایی که با قیمت پایین‌تر به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند را نباید به عنوان نقطه قوت برای اثبات کیفیت محصولات در نظر بگیرید. به جای اینکه بر روی قیمت تمرکز شود، بهتر است تا به ارائه خدمات پس از فروش و پشتیبانی مشتریان توجه بیشتری شود.

در نهایت، ارتباط مستقیم با مشتریان و ارائه اطلاعات کامل و صادقانه در مورد محصولات دلیل اعتماد مشتریان به ماست. همچنین ارائه نمونه‌های محصولات و امکان بازگشت محصول در صورت نارضایتی مشتری نیز از دیگر خدمات آقای کفش  است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *